Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kekemelik hakkinda bilimsel terapiler makaleler
#1
http://www.sciencedirect.com/science/art...0X12000617
Kabul ve Kararlilik terapisi
Ara
Cevapla
#2
(13/09/2017, 15:10)Sado Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://www.sciencedirect.com/science/art...0X12000617
Kabul ve Kararlilik terapisi

Sado  Selam  ,
ACT yani kabul ve kararlılık terapisiyle ilgili olarak ;
Dr. Russ HARRIS in 
*Özgüven Boşluğu 
*Mutluluk Tuzağı 
isimli iki kitabını aldım önce özgüven boşluğunu sonra mutluluk tuzağını okuyup egzersizleri yapacağım dediğin gibi kekemeliğimizde azalma olacak mı bakalım .. Kontrol edeceğim bilgilendirmeleri yapacağım. Şuana kadar ne Volunteer Stuttering yani Gönüllü kekemelik nede Fluency Shaping yani akıcılığın şekillendirilmesi hiç biri bende kalıcı etki bırakmadı.Elbette yaparken her daim rahatlama yaptı ama eski duyarlılık her daim çbir gün çıkıp geldi. Bu arada  benim ki tetikte akıcılık, kimse kekeme olduğumu anlamıyor;  birde belki ondan olabilir her zaman her yerde her gün kekemelik bir hafif blokla ansiyeteyle kendini kekemelik hiç unutturmuyor Smile Bunda ne olacak bakacağız.. Huh
Ara
Cevapla
#3
(15/09/2017, 17:24)Furkan dilber Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(13/09/2017, 15:10)Sado Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://www.sciencedirect.com/science/art...0X12000617
Kabul ve Kararlilik terapisi

Sado  Selam  ,
ACT yani kabul ve kararlılık terapisiyle ilgili olarak ;
Dr. Russ HARRIS in 
*Özgüven Boşluğu 
*Mutluluk Tuzağı 
isimli iki kitabını aldım önce özgüven boşluğunu sonra mutluluk tuzağını okuyup egzersizleri yapacağım dediğin gibi kekemeliğimizde azalma olacak mı bakalım .. Kontrol edeceğim bilgilendirmeleri yapacağım. Şuana kadar ne Volunteer Stuttering yani Gönüllü kekemelik nede Fluency Shaping yani akıcılığın şekillendirilmesi hiç biri bende kalıcı etki bırakmadı.Elbette yaparken her daim rahatlama yaptı ama eski duyarlılık her daim çbir gün çıkıp geldi. Bu arada  benim ki tetikte akıcılık, kimse kekeme olduğumu anlamıyor;  birde belki ondan olabilir her zaman her yerde her gün kekemelik bir hafif blokla ansiyeteyle kendini kekemelik hiç unutturmuyor Smile Bunda ne olacak bakacağız.. Huh

Bende aldim 3 kitabida daha biraz okidum uygulamadim
1.Act ogrenmek kolay
2.Ozguven boslugu
3.Mutluluk tuzagi 
Bos bi zaman bulsam okumayi dusunuyom
Bende ne duyarsizlasma yaradi nede teknikler dahada beter etti.

(16/09/2017, 12:15)Sado Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15/09/2017, 17:24)Furkan dilber Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(13/09/2017, 15:10)Sado Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://www.sciencedirect.com/science/art...0X12000617
Kabul ve Kararlilik terapisi

Sado  Selam  ,
ACT yani kabul ve kararlılık terapisiyle ilgili olarak ;
Dr. Russ HARRIS in 
*Özgüven Boşluğu 
*Mutluluk Tuzağı 
isimli iki kitabını aldım önce özgüven boşluğunu sonra mutluluk tuzağını okuyup egzersizleri yapacağım dediğin gibi kekemeliğimizde azalma olacak mı bakalım .. Kontrol edeceğim bilgilendirmeleri yapacağım. Şuana kadar ne Volunteer Stuttering yani Gönüllü kekemelik nede Fluency Shaping yani akıcılığın şekillendirilmesi hiç biri bende kalıcı etki bırakmadı.Elbette yaparken her daim rahatlama yaptı ama eski duyarlılık her daim çbir gün çıkıp geldi. Bu arada  benim ki tetikte akıcılık, kimse kekeme olduğumu anlamıyor;  birde belki ondan olabilir her zaman her yerde her gün kekemelik bir hafif blokla ansiyeteyle kendini kekemelik hiç unutturmuyor Smile Bunda ne olacak bakacağız.. Huh

Bende aldim 3 kitabida daha biraz okidum uygulamadim
1.Act ogrenmek kolay
2.Ozguven boslugu
3.Mutluluk tuzagi 
Bos bi zaman bulsam okumayi dusunuyom
Bende ne duyarsizlasma yaradi nede teknikler dahada beter etti.
Yaygin olarak kullanilan bilissel davranisci terapiye gore daha etkili oldugu soyleniyor.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26075381
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi